Related Posts with Thumbnails

subota, 18.07.2009.

Imitacija stvarnosti


Ove su se sezone dizajneri našli u nezgodnoj situaciji. Kako ići naprijed, a istovremeno pokazati da se razumije i prihvaća realnost? Kako izbjeći moguće optužbe za bahatost u teškim vremenima i zadržati kreativnost? Kako biti predvodnik, poduprijeti imaginaciju i samopouzdanje onih koji prate i cijene njihov rad, a da se to ne osjeti previše na ograničenoj situaciji koja je odjednom zavladala globalnim novčanikom? Život bi trebao imitirati umjetnost, kako je mislio Oscar Wilde, no ovoga se puta umjetnost odlučila prilagoditi situaciji i vježbati 'Novu skromnost'.



Image Hosted by ImageShack.us

Chloe – reklama za sezonu 2009 / 10



Pecanje, poslovi u vrtu, disco 80-ih i stari chic video spotovi naglo su pronašli svoje mjesto na dizajnerskim stolovima i umjetnost je počela pratiti život. Prada je krenula prva i pokrenula lavinu. Gdje krene Miuccia Prada ostali ju slijede. Ona odredjuje trendove, a njen je rad za iduću sezonu - od ribarskih čizama do toplih džempera - sasvim dovoljno predstavljen na ovom blogu.

Marc Jacobs je takodjer jedan od onih koji odredjuju trendove, a inspiraciju je potražio u klubskoj sceni New Yorka 80-ih godina.



Photobucket
Marc Jacobs - – reklama za sezonu 2009 / 10



Izgleda da se njujorška klubska scena osamdesetih ne razlikuje previše od današnje zagrebačke klubske scene, gdje dečki i cure na otprilike sličan način, prikazan kao na donjoj reklami, uživaju u slobodi modernih vremena. Jedino možda u izboru vikend glazbene kulise ne dijele ukus svojih njujorških uzora. Bitno je da su posljedice iste - u kojima su vjerojatno nešto manje uživali.



Image Hosted by ImageShack.us

Marc Jacobs - – reklama za sezonu 2009 / 10



Balmain se takodjer vratio unatrag, ali u disco osamdesete. Kod njega sve blješti i disco kugla je odigrala svoju značajnu ulogu inspiracije. Tu baš i nema 'Nove umjerenosti', ali postoje nova tržišta koja vole sjaj i raskoš. Ako je taj sjaj na rubu disco kiča – još bolje. Naravno, blještavilo ima svoju prikladnu cijenu





Photobucket
Balmain – detalj s revije 2009 / 10



Photobucket
Balmain – detalj s revije 2009 / 10



Giorgio Armani je ovdje nedavno spomenut povodom nove reklamne kampanje. Njegov rad funkcionira unutar svake dekade i kod njega je nepoznanica slijede li mu najnovije kreacije stvaran život ili su nastale iz umjetnosti osamdesetih godina, kao što su bili kultni video spotovi Roberta Palmera. Ili je možda sjajni i nažalost prerano preminuli Robert Palmer vizualizirao svoju glazbu prateći Armaniev rad koji se uvijek iznova uspješno obnavlja predstavljajući svoje kreacije kao vrhunac mješavine seksipila i elegancije.




Robert Palmer – Simply irresistible

Komentari (0) - Isprintaj - #