Related Posts with Thumbnails

četvrtak, 18.02.2010.

McQueen brand nastavlja dalje...


...očekivana odluka



Image Hosted by ImageShack.us

Danas je i službeno objavljeno kako se luksuzna modna marka 'Alexander McQueen' neće ugasiti smrću njenog karizmatičnog i buntovnog osnivača. Robert Polet, predsjednik Gucci Group koja je od 2000. godine većinski vlasnik marke Alexander McQueen, rekao je kako će najnovija revija za jesen / zimu 2010-11 biti održana u Parizu prema ranijem dogovorenom rasporedu. Još nije odlučeno hoće li to biti zaista revija ili samo prezentacija, ali organizatori su izjavili da su poplavljeni zahtjevima za pozivnicu.

'Alexander McQueen' dio je luksuzne 'Gucci Group', koja je opet dio francuskog konglomerata PPR, gdje izmedju ostalih pripadaju 'La Redoute' i sportski gigant 'Puma'. 'Mi vjerujemo u budućnost tog branda' rekao je Robert Polet. 'Lee je bio vrlo ponosan na ljude koji rade za njega, a i ja sam na njih vrlo ponosan' – dodao je.

Polet je izjavio da je prije nekoliko tjedana razgovarao s McQueenom i da su zaključili kako je vrijeme da se 'McQueen transformira od dizajnera s imenom prema jasnom brandu'.

Polet je izjavio da će Gucci Group koristiti svoje 'kombinirane izvore' za nastavak poslovanja marke Alexander McQueen.

'Lee je, naravno, nezamjenjiv' rekao je Polet koristeći dizajnerovo prvo ime.

Robert Polet u ime Gucci Group, koja posjeduje 51% posto dionica marke Alexander McQueen, niti jednom rječju nije spomenuo tko će biti novi glavni dizajner.

Sutra počinje London Fashion Week na kojem će se takodjer odati počast velikom dizajneru. Nakon McQueenove smrti prodaja u njegovim dućanima skočila je za 1.400%.



Image Hosted by ImageShack.us

Zaključak je da nema nekih prevelikih iznenadjenja. Gucci se ipak nije želio odreći poznatog imena, ali vidljiva je najava Roberta Poleta kako će ubuduće pokušati stvoriti prepoznatljiv dizajn. McQueen je sustavno gradio svoje ime, ali stalnim kreatorskim iznenadjenjima nije stvorio nešto što bi bilo karakteristično za tu fimu (osim mrtvačkih glava kao uzorak). Komercijalni moment je izostao, pogotovo u segmentu onoga što je najisplativije. Modni dodaci, torbice, naočale, nakit i parfemi vezani uz ime dizajnera daleko su komercijalniji od same odjeće.

Vrijeme kreatorske zaigranosti je prošlo i budući će glavni dizajner morati biti praktičniji i prodajniji. Gucci group ima nešto vremena za obavljanje konzultacija o novom šefu tima, ali ne previše. Proljetna kolekcija upravo ulazi u prodaju, a jesenska će uskoro biti prikazana na (vjerojatno spektakularnoj) reviji u Parizu. Vrlo brzo nakon toga biti će potrebno imenovati novog glavnog kreatora jer 'unutarnje rezerve', koliko god tu bilo sjajnih dizajnera koji rade za pojedine marke unutar Gucci Group (Stella McCartney, ISL, Balenciaga, Bottega Venetta i drugi) neće biti dovoljne. Kao što je Robert Polet od McQueena tražio jasan i prepoznatljiv brand, isto to će tražiti i budući kupci.



Alexander McQueen. Naslovnica Face magazina iz 1998 godine.

Image Hosted by ImageShack.us
Foto: Nick Knight


Vezani post:

Alexander McQueen – ima li modnog nasljednika?





Komentari (0) - Isprintaj - #