mladenačka odjeća bogatog naslijedjaBurberry je sinoć predstavio svoju žensku kolekciju za sezonu jesen / zima 2010-11. I oni su, kao i brojne druge firme bogate tradicije, zavirili u arhivu, istražili malo vlastitu povijest i izašli s vrlo nosivom i komercijanom odjećom koja se odmah može i kupovati on-line. Nema čekanja. Modna pista se u trenutku, jednim klikom, pretvara u stvarnost. Kao što je za proteklu sezonu pariški Hermes imao kao inspiraciju pilotske jakne s početka 20-og stoljeća, tako se i kod Burberrya početak revije bazirao na tom vremenu i pilotskim jaknama s velikim ovratnicima. Vojska i vojni kaputi, gdje Burberry takodjer ima dugu tradiciju, bili su još jedna osnova revije.
Odličan i vrlo promišljen styling - od baznih vojnih kaputa do uskih večernjih baršunastih haljina i suknji – uz pomoć atraktivnih čizama preko koljena (gotovo identične Guccievom modelu od ove sezone) i odličnih torbi (prevladavale banana torbice) predstavio je odjeću pogodnu za razne situacije, pa se donja podjela treba uzeti samo okvirno jer sve je moguće nositi gotovo u svim situacijama. Nekada se Burberry smatrao odjećom za starije i ozbiljnije. Za mame i tate s debljim novčanikom. Danas je to mladenačka, trendy odjeća (i dalje treba deblji novčanik) gde Burrbery uopće nije imao potrebe pokazivati svoj zaštitni kockasti uzorak i samo su usput pokazali još jedan svoj zaštitni znak – trench coat. Kratke aviator jakne vezani postovi |