Milanskim i pariškim revijama za sezonu jesen / zima 2010-11. dominirala su prisjećanja na 60-e godine prošlog stoljeća. Nakon Pradinih otmjenih sekretarica s kraja 50-ih, Miu Miu je kao Pradin vrlo popularni brand namjenjen mladim curama otišao do 60–ih godina i osvojio publiku svojom mladenačkom ženstvenošću, svježinom, jednostavnošću i izborom boja. Uz nezamjenjivu crnu boju, paletu su upotpunile boja pijeska, senfa, orange, pistacio i lila boja koje su stilisti majstorski kombinirali, briljantno spojivši ovom kolekcijom prošlost s budućnošću. U taj spoj nepogrešivo se uklopio i glazbeni lajtmotiv revije, nekadašnji hit s početka 90-ih - 'Generations of love'. Pjesma vizionarskog teksta, velikog, neshvaćenog i podcijenjenog umjetnika Boy Georga.
Revija se može pogledati ovdje. Kod Prade, kao i kod mnogih drugih dizajnera, cipele za iduću sezonu su najčešće išle u špic. Miu Miu nudi pravokutni oblik pa ostaje pitanje što će na kraju više doći do izražaja u dućanima.
|