Izvještaji iz trgovina širom svijeta i narudžbe trgovaca već odranije spominju stiletto efekt koji pokazuje kako u vremenima krize žene počinju nositi obuću s višim potpeticama. Istovremeno, kozmetičarske kuće u recesijskim vremenima bilježe snažan porast prodaje žarko crvenih ruževa za usne. Nije još jasno je li globalna recesija utjecala i na dužinu muških kupaćih gaća, ali dužina nogavica se skraćuje. Već je bilo i vrijeme, mogle bi reći neke znatiželjnice. Nekoliko centimatara nogavica je izgubljeno i u modu ulaze one koje ne idu preko koljena. I obične bokserice postaju kraće, a novu modnu igru uvjerljivo vode kupaće gaće. Boje su jake i najtraženije su zelena i žuta
Američki proizvodjači Speedo i Nautica bilježe jaki porast narudžbi kraćih kupaćih gaćica. Još nije riječ o nekom preagresivnom skraćivanju, ali primjeti se. Sportskim rječnikom reklo bi se da su košarkaške vrećaste gaćice dužinom do ispod koljena ustupile mjesto odbojkaškim. Dizajn gleda prema 80-ima i ondašnjoj surf kulturi Kalifornije. Multifunkcionalne su jer ih muškarci koriste i kao kratke hlače.
Za neko dodatno skraćivanje nogavica ili za prelazak na vrlo kratke kupaće zainteresirani(e) će malo pričekati. Trgovci javljaju da slip gaćice kupuju atletski razvijeni muškarci i da čine 'vrlo mali postotak prodaje'.
|