Proenza Schouler – reklamna kampanja / jesen 2010.
Dva mlada momka, Jack McCollough i Lazaro Hernandez, stoje iza njujorškog modnog branda 'Proenza Schouler' (naziv potječe od djevojačkih prezimena njihovih majki) koji iz godine u godinu postaje sve važnije ime luksuzne dizajnerske mode. Ovi ljubimci medija i trenutno izuzetno popularni (medju mladim bogatašicama) ne nude nikavu kontroverzu od koje bi podigli obrvu, već su prvoklasnim stilom daleko odmakli od standardne pop-corn mode za brzu upotrebu i još brže odbacivanje koju možemo naći u svakom shopping centru.
Nakon osam godina rada 'Proenza Schouler' je po prvi put izradila malu reklamnu kampanju koja će uskoro osvanuti na stranicama tiražnih modnih i lifestyle časopisa. Njima nije potrebno uklapati manekenke unutar umivenih eksterijera New Yorka ne bi li kampanja bila prihvatljivija i uočljivija prosječnom potrošaču. Ta je odjeća sama po sebi bogata sadržajem i uvjerljivošću autora koji ispred sebe imaju viziju izuzetno urbane i samosvjesne mlade žene.