Related Posts with Thumbnails

utorak, 26.01.2010.

Balenciaga S/S 2010. – reklamna kampanja.


Image Hosted by ImageShack.us

‘Da, ovoga sam puta mislio na urbane djevojke, oštrog vizualnog izgleda’....'Sada svugdje oko vas možete vidjeti cocktail haljine. A ja se pitam - tko su i gdje su sve te žene koje stalno idu na cocktail zabave?...’upitao se Nicolas Ghesquiere, umjetnički direktor modne kuće Balenciaga.

Balenciaga se očito okrenuo prodaji, a umjetnički koncepti senzualnosti pričekat će neka bolja vremena. Odmah nakon održanih revija bilo je naznaka da će upravo Balenciaga jednostavnom, vrlo nosivom i izrazito komercijalnom kolekcijom postići pun pogodak. Najave se ostvaruju. Odjeća i obuća, prvenstveno prilagodjena mladim curama, postaju hit i reklamna kampanja slijedi tu jednostavnost i naglašava odjeću stylingom koji se nimalo ne razlikuje od prikaza s revije. Naravno da bi ljepše bilo vidjeti skupu i raskošnu kampanju, no malo ćemo na to pričekati.

Modeli: Mirte Mass, Patricia van der Vielt, Iselin Steiro, Lisanne De Jong
Foto: Steven Meisel

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
foto: balenciaga.com

Prijašnji post - Balenciaga s/s 2010 - revija





Komentari (0) - Isprintaj - #