‘Da, ovoga sam puta mislio na urbane djevojke, oštrog vizualnog izgleda’....'Sada svugdje oko vas možete vidjeti cocktail haljine. A ja se pitam - tko su i gdje su sve te žene koje stalno idu na cocktail zabave?...’upitao se Nicolas Ghesquiere, umjetnički direktor modne kuće Balenciaga.
Balenciaga se očito okrenuo prodaji, a umjetnički koncepti senzualnosti pričekat će neka bolja vremena. Odmah nakon održanih revija bilo je naznaka da će upravo Balenciaga jednostavnom, vrlo nosivom i izrazito komercijalnom kolekcijom postići pun pogodak. Najave se ostvaruju. Odjeća i obuća, prvenstveno prilagodjena mladim curama, postaju hit i reklamna kampanja slijedi tu jednostavnost i naglašava odjeću stylingom koji se nimalo ne razlikuje od prikaza s revije. Naravno da bi ljepše bilo vidjeti skupu i raskošnu kampanju, no malo ćemo na to pričekati.
Modeli: Mirte Mass, Patricia van der Vielt, Iselin Steiro, Lisanne De Jong
Foto: Steven Meisel
foto: balenciaga.com
Prijašnji post - Balenciaga s/s 2010 - revija
|